پراپ ترید فاند آیا شرکت معتبری است؟ چطور حساب پراپ تریدینگ بگیریم؟

پراپ ترید فاند آیا شرکت معتبری است؟ چطور حساب پراپ تریدینگ بگیریم؟

اخطار
سلب مسئولیت

پراپ ترید فاند تنها پراپ فرم مورد اعتماد و رگوله ایرانی اخیرا دو حساب جدید معرفی کرده است که به سرعت توجه ها را به خود جلب کرده است. این حساب ها دو شرط اساسی و مهم را که در حساب های پراپ رایج است حذف نموده، یکی شرط محدودیت زمانی و یکی امکان دریافت حقوق ثابت با ترید!

درست است که شاید غیر ممکن به نظر برسد، اما همراه این متن باشید تا به طور کامل با شرایط این حساب ها در شرکت پراپ تریدینگ PropTradeFund آشنا شوید و با جایگزین معتبر شرکتهای خارجی همچون FTMO و FundedNext همکاری خود را آغاز کنید.

معرفی حساب پراپ گارانتی در پراپ ترید فاند

پراپ فرم پراپ ترید فاند همواره در معرفی حساب های جدید مبتکرانه و خلاقانه سرآمد بوده است. این شرکت تحت نظارت و رگوله، انواع حساب‌ها، از جمله چالش معاملاتی، مسابقه جک‌پات، حساب رولت ترید، و ریسک پلاس را ارائه می‌کند که همگی برای برآورده کردن نیازها و ترجیحات معامله‌گران طراحی شده‌اند و از 75000 دلار تا 2 میلیون دلار تأمین مالی می‌نماید.

آخرین حساب و جدیدترین روش جذب سرمایه در فارکس حساب پراپ گارانتی است که مخصوصاً برای کسانی که به دنبال آرامش بیشتر در هنگام معامله هستند مفید است و تضمین می کند که طیف گسترده ای از معامله گران می توانند در اینجا به موفقیت دست یابند. چرا بر آرامش روانی تاکید می شود؟

  • بدون دراودان روزانه: از انعطاف پذیری بدون فشار محدودیت های دراودان روزانه لذت ببرید.
  • مبلغ سرمایه: حداکثر 2 میلیون دلار برای تامین مالی موجود است.
  • تارگت سود: تارگت سود 12% با پرداخت ماهانه ثابت 8000 دلار.
  • حقوق ثابت: برخلاف اکثر حساب های دیگر PropTradeFundو هر پراپ فرم دیگر، این حساب حقوق ثابت 8000 دلاری به اضافه 50 درصد سود ایجاد شده در حساب را بدون محدودیت زمانی ارائه می دهد.

این شرایط منحصر به فرد آرامش خاطر را به همراه درآمد ماهانه ثابت، شرایطی نادر در دنیای اغلب پر نوسانات معاملات فارکس، به همراه دارد.

یکی از مزایای کلیدی این حساب این است که مرحله آزمایش محدودیت زمانی ندارد. شما می‌توانید تا رسیدن به تارگت سود، بدون فشار دراودان روزانه، معامله را ادامه دهید. به سادگی یک دراودان کلی 6٪ را حفظ کنید و پس از قبولی در آزمون و رفتن به مرحله حساب واقعی، محدودیت دراودان به 10٪ استاندارد افزایش می یابد. در زیر شرایط دقیق حساب پراپ گارانتی در پراپ ترید فاند برای شما آمده است:

  • شروع معامله روی حساب اول هفته یعنی روزهای دوشنبه است و تریدرها می توانند با پرداخت هزینه، در هر زمان، در دوره بعدی شرکت کنند.
  • برای احراز شرایط و موفقیت باید حداقل ۱ ماه از زمان دریافت حساب (و ۱۶ روز معاملاتی فعال) بگذرد تا عملکرد معامله گر در این بازه زمانی به خوبی مورد قضاوت قرار بگیرد.
  • امکان انتقال معامله از یک روز به روز بعد فراهم است. (فقط آخر هفته ها می بایست معاملات بسته باشند.)
  • حداقل زمان معامله وجود ندارد و بدون محدودیت زمانی می تواند تریدر معامله انجام دهد.
  • محدودیتی برای حداقل حجم معاملات وجود ندارد.
  • دراداون روزانه وجود ندارد فقط دراداون کل ۶٪ در آزمون و ۱۰٪ در حساب ریل Real وجود دارد.
  • در صورتی که در آزمون دراداون تا ۱۰۰٪ بیشتر از حد مجاز یعنی مقدار حداکثر ۱۲٪ تجربه شود، تریدر ۱ بار فرصت ریست رایگان خواهد داشت. در صورت نقض دراداون بیش از ۶٪ و کمتر از ۱۲٪ و برای اعمال شرایط ریست، تریدر موظف است کمتر از ۲۴ ساعت پس از نقض دراداون، درخواست ریست خود را به صورت تیکت به واحد پشتیبانی سایت ارائه دهد در غیر اینصورت نیز امکان ریست مهیا نمی‌باشد.
  • در صورتی که در حساب Real دراداون تا ۱۰۰٪ بیشتر از حد مجاز یعنی مقدار حداکثر ۲۰٪ تجربه شود، تریدر ۳ بار فرصت ریست رایگان خواهد داشت.
  • تارگت سود برای حسابهای پراپ گارانتی ۱۲ درصد سود می باشد.
  • در صورت موفقیت در آزمون تسویه حساب ۸۰٪ سود کسب شده در آزمون انجام می شود و هر ماه ۸۰۰۰ دلار حقوق ثابت به والت تریدر واریز می گردد. برداشت ۵۰٪ سود در هرزمان از ماه توسط تریدر امکان پذیر می باشد.
  • ترید روی شاخص‌ها امکان پذیر نمی باشد اما سایر زوج ارزها، کریپتو، نفت، فلزات گران‌بها و .. قابل معامله می باشد.

چالش معاملاتی بدون محدودیت زمانی

حساب دیگری از پراپ ترید فاند که می خواهیم معرفی کنیم، چالش معاملاتی بدون شرط محدودیت زمانی است، که ۷۵ هزار دلار تا 2 میلیون دلار را به معامله گران ارائه می دهد. به طور معمول، پس از قبولی در آزمون پذیرش در این حساب های چالش، معامله گران در هر زمان از 80 درصد سود بهره مند می شوند. با این حال، حساب گارانتی که به تازگی معرفی شده است از بقیه متمایز است.

همکاری قابل توجه بین پراپ ترید فاند و کارگزار معتبر Omegafinex شرط محدودیت زمانی را در حساب های چالش معاملاتی حذف کرده است. این حساب ها با گزینه‌های سرمایه 75000 دلار، 150000 دلار، 300000 دلار و 500000 دلار نیز از طریق بروکر امگافاینکس بدون محدودیت زمانی در دسترس هستند. برخلاف سایر پلتفرم‌ها که محدودیت 30 روزه برای چالش یا 60 روز برای تأیید حساب تعیین می‌کنند، این مشارکت تضمین می‌کند که معامله‌گران می‌توانند تا زمانی که به تارگت سود خود دست یابند، به معامله ادامه دهند، البته تا زمانی که به شرایط حساب پایبند باشند.

این همکاری با کارگزار رگوله شده و قابل اعتماد Omegafinex چندین مزیت را به همراه دارد:

  • بدون محدودیت زمانی: با حذف شرط محدودیت زمانی از حساب های چالش معاملاتی پراپ ترید فاند، اکنون می‌توانید تا زمانی که لازم است – خواه 3 ماه یا 6 ماه – معامله کنید تا به اهداف سود خود برسید.
  • شرایط معاملات رقابتی: از معامله با اسپرد نزدیک به صفر و کمیسیون بسیار کم لذت ببرید و یک محیط معاملاتی سودمند را برای شما فراهم کند.
  • دسترسی مستقیم به حساب های واقعی: از روز اول، می توانید مستقیماً در حساب ریل و با سرور Real برای حساب های رولت ترید و ریسک پلاس نیز معامله کنید.
  • بدون نگرانی در مورد محدودیت آی پی: کارگزار Omegafinex به معامله گران ایرانی نیز خدمت می کند و نگرانی در مورد محدودیت IP را از بین می برد.

توجه به این نکته مهم است که در حالی که شرط محدودیت زمانی حذف شده است، سایر شرایط حساب، مانند محدودیت‌های دراودان، بدون تغییر باقی می‌مانند و نیازی به کارمزد اضافی نیست. این به سادگی به معامله گران اجازه می دهد تا انعطاف پذیری بیشتری برای دستیابی به اهداف خود داشته باشند.

جمع بندی

حساب چالش معاملاتی بدون محدودیت زمانی با همکاری پراپ ترید فاند و بروکر امگافاینکس به یکی از محبوب ترین پیشنهادات این پراپ فرم تبدیل شده است. با توجه به درخواست های متعدد مشتریان و با زیرساخت های لازم در حال حاضر، معامله گران می توانند از زمان نامحدودی برای معامله در حساب های چالش و پذیرش لذت ببرند.

هم اکنون شرکت PropTradeFund از لحاظ کیفیت و گستردگی خدمات بالاتر از برندهایی همچون FTMO و FundedNext قرار گرفته است. این همکاری نشان دهنده یک پیشرفت قابل توجه است و به معامله گران اجازه می دهد تا بدون فشار محدودیت زمانی روی استراتژی خود تمرکز کنند و حتی از امکان سوشیال تریدینگ هم استفاده کنند.

همچنین با حساب پراپ گارانتی پراپ ترید فاند، که شرایط آن را در این مقاله برایتان آوردیم، با آسودگی خاطر می توانید به ترید پرداخته و در کنار آن درآمد دلاری ثابت نیز دریافت نمایید. برای اطلاع بیشتر و کامل تر از انواع حساب ها و سوال در مورد آنها از راه های ارتباطی زیادی که وجود دارد، یعنی پشتیبانی تیکت وبسایت، پیج اینستاگرام فعال پراپ ترید فاند و پشتیبانی تلگرام می توانید با پراپ ترید فاند در ارتباط باشید.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
5/5 - (2 امتیاز)
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *