صرافی توبیت جایگزین صرافی bingx برای ایرانی ها بدون احراز هویت

جایگزین صرافی BingX بدون نیاز به احراز هویت برای معامله‌گران ایرانی 1403

اخطار
سلب مسئولیت

صرافی بینگ ایکس حدود دو سال است که برای کاربران ایرانی، به اصلی‌ترین پلتفرم معاملاتی خارجی ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. بعد از اجباری‌شدن احراز هویت در کوکوین (Kucoin)، معامله‌گران ایرانی به‌سمت BingX کوچ کردند. با شروع سال 2024، صرافی بینگ ایکس کم‌کم خدمات خود را برای ایرانیان محدود کرد. ابتدا امکان احراز هویت برای ایرانیان در این صرافی متوقف شد. سپس بینگ ایکس آی پی‌های ایرانی را مسدود کرد.

در هفته‌های گذشته هم زمزمه‌هایی مبنی بر اجباری‌شدن احراز هویت در بینگ ایکس به‌ گوش می‌رسد. حتی برخی از تریدرهای ایرانی، در این زمینه، ایمیل اختصاصی از بینگ ایکس دریافت کرده‌اند. به‌ نظر می‌رسد که قرار است از پاییز 1403، برنامه BingX برای احراز هویت اجباری کلید بخورد. به‌ همین دلیل، بسیاری از معامله‌گران از هم‌اکنون به‌دنبال جایگزین بینگ ایکس هستند. در ادامه، می‌توانید با بهترین جایگزین BingX برای معامله‌گران ایرانی آشنا شوید.

امکان معامله بدون احراز هویت؛ مهم‌ترین نکته در انتخاب صرافی خارجی

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که معامله‌گران ایرانی باید برای انتخاب صرافی خارجی در نظر بگیرند، امکان معامله بدون احراز هویت است. با توجه‌ به محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها، بسیاری از صرافی‌های خارجی به‌ ایرانیان اجازه احراز هویت نمی‌دهند. به‌ همین دلیل، تنها درصورتی‌که امکان معامله بدون احراز هویت در صرافی وجود داشته باشد، برای کاربران ایرانی در دسترس خواهد بود.

بهترین صرافی خارجی بدون احراز هویت چیست؟

در حال حاضر، بهترین صرافی خارجی بدون احراز هویت جایگزین بینگ ایکس، صرافی Toobit است. حدود دو سال از شروع به‌ کار صرافی توبیت می‌گذرد. این صرافی به‌صورت چراغ خاموش در مسیر پیشرفت حرکت کرده است.

سایت کوین مارکت کپ صرافی‌های ارز دیجیتال را رتبه‌بندی می‌کند. این سایت عوامل مختلفی مانند حجم معاملات، امنیت، ترافیک ورودی و … را برای ارزیابی صرافی‌ها در نظر می‌گیرد. سپس به‌ هر صرافی، امتیازی بین صفر تا ده می‌دهد. دائماً هم ارزیابی‌های خود را از صرافی‌ها به‌روزرسانی می‌کند. بر اساس آخرین رتبه‌بندی کوین مارکت کپ، صرافی توبیت در معاملات اسپات و فیوچرز، به‌ترتیب در رتبه چهل‌ویکم و بیستم قرار دارد. بنابراین، می‌توان به‌صورت میانگین، صرافی Toobit را در جمع سی پلتفرم برتر خرید و فروش ارزهای دیجیتال قرار داد.

می‌توانید بدون نیاز به احراز هویت، در صرافی توبیت ثبت نام کنید. سپس با استفاده از تتر یا هر ارز دیجیتال دیگر، حساب کاربری خود را شارژ کنید. این صرافی از معاملات اسپات و فیوچرز ده‌ها ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. تمام خدمات صرافی Toobit برای حساب‌های کاربری بدون احراز هویت در دسترس هستند. تنها محدودیت، سقف برداشت روزانه معادل پنج بیت کوین است که برای بسیاری از معامله‌گران، کافی است.

آیا صرافی توبیت امن است؟

یکی از موضوعات مهم که در انتخاب صرافی خارجی باید در نظر داشته باشید، ارزیابی امنیت پلتفرم‌های مختلف است. سایت cer.live یکی از مراجع معتبر در زمینه ارزیابی امنیت سایبری صرافی‌های ارز دیجیتال است. این سایت امتیاز 82 از 100 را به‌ صرافی توبیت اعطا کرده و Toobit را در شمار امن‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی دسته‌بندی کرده است.

علاوه بر آن، صرافی توبیت خدمات Proof of Reserve را نیز ارائه می‌کند و می‌توانید از موجودی کافی حساب‌های معاملاتی در ولت‌های توبیت اطمینان حاصل کنید. امکانات امنیت مناسب مانند احراز دوعاملی با گوگل اتنتیکیتور، کد ضدفیشینگ، ورود با حسگر اثر انگشت در اپلیکیشن موبایل و مانند این‌ها نیز سطح امنیت توبیت را ارتقا می‌دهند. ناگفته نماند که تاکنون، هیچ‌گونه گزارش منفی درباره امنیت صرافی توبیت در رسانه‌ها منتشر نشده است.

امکانات و قابلیت‌های صرافی Toobit چیست؟

صرافی توبیت بیش از 125 ارز دیجیتال را در فهرست معاملات اسپات و فیوچرز خود قرار داده است. سقف اهرم در معاملات فیوچرز توبیت نیز برابر 150x است. حجم معاملات اسپات و فیوچرز صرافی توبیت در شبانه‌روز، به‌ترتیب 1/17 و 14/4 میلیارد دلار است. به‌ همین دلیل، از نظر نقدشوندگی دارایی‌ها، در وضعیت ایدئال قرار دارد.

در کنار سایت، اپلیکیشن موبایل اندروید و iOS صرافی توبیت نیز در دسترس شما قرار دارند. خدمات واریز و برداشت ارز دیجیتال در صرافی Toobit، باسرعت انجام می‌شوند. در حال حاضر، امکان واریز و برداشت ریالی در این صرافی وجود ندارد. همچنین بدون مشکل می‌توانید ارزهای دیجیتال را از توبیت به صرافی‌های داخلی یا برعکس انتقال دهید.

سرویس کپی تریدینگ صرافی توبیت به‌صورت رایگان در دسترس شما قرار دارد. اگر تجربه چندانی در ترید ارز دیجیتال ندارید، می‌توانید از خدمات سرویس کپی تریدینگ Toobit برای دنبال‌کردن تریدرهای حرفه‌ای استفاده کنید.

علاوه بر آن، ربات معامله‌گر توبیت نیز امکان بهره‌مندی از همه فرصت‌های خریدوفروش رمزارزها را فراهم می‌کند. این سرویس امکان ساخت ربات‌های اختصاصی متناسب با شرایط صعودی، نزولی و رنج را در اختیارتان قرار می‌دهد. معاملات گرید در توبیت نیز به‌صورت رایگان در دسترس هستند.

چرا نمی‌توان با شماره موبایل در صرافی توبیت ثبت نام کرد؟

ثبت نام در صرافی Toobit با استفاده از ایمیل و شماره موبایل امکان‌پذیر است. بعضی از کاربران ممکن است برای ثبت نام در توبیت با شماره موبایل، با مشکل مواجه شوند. جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد. مشکل ایجادشده مربوط به صرافی توبیت نیست، بلکه اپراتورهای داخلی در ایران، گاهی ارسال پیامک از شماره‌های خارجی به داخل کشور را مسدود می‌کنند. به‌ همین دلیل، امکان ارسال کد تأیید به شماره موبایل وجود ندارد. بنابراین، بهتر است برای ثبت نام در توبیت از روش ایمیل استفاده کنید.

کلام پایانی

در بررسی کارشناسان از معاملات صرافی توبیت، مشخص شد که سرعت اجرای سفارش‌ها در این پلتفرم منطبق بر استانداردهای جهانی است. علاوه بر آن، صرافی Toobit معاملات یا دفترچه سفارش را به‌هیچ‌وجه دست‌کاری نمی‌کند. این دو موضوع از موارد بسیار مهمی هستند که نباید به‌سادگی از کنار آن‌ها عبور کنید. اگر شایعات درباره صرافی بینگ ایکس، باعث دل‌مشغولی شما شده است، می‌توانید همین امروز دست به‌ کار شوید و با ایجاد حساب کاربری در توبیت، معاملات ارزهای دیجیتال را در پلتفرمی معتبر دنبال کنید.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
5/5 - (2 امتیاز)
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *