آیا ممکن است ANDY بعد از PEPE به میم کوین بزرگ بعدی در بازار تبدیل شود؟

آیا ممکن است ANDY بعد از PEPE به میم کوین بزرگ بعدی در بازار تبدیل شود؟

اخطار
سلب مسئولیت
آخرین بروزرسانی:17 خرداد 1403

بازار کریپتو از سال 2020 به بعد، شاهد آمدن و رفتن میم کوین های بسیاری بوده است. با کمال تعجب، تنها تعداد معدودی از آنها توانستند خود را به اوج برسانند و موقعیت خود را حفظ کنند. این میم کوین ها عبارتند از Shiba Inu (SHIB)، Dogecoin (DOGE) و PEPE (PEPE).

اخیرا یک میم کوین جدید به نام ANDY وارد بازار شده است و فقط افراد کمی از آن اطلاع دارند. در این مقاله، به بررسی این میم کوین می پردازیم تا ببینیم آیا می تواند به میم کوین بزرگ بعدی در دنیای رمزارز، به‌ویژه پس از قدرت نمایی PEPE، تبدیل شود یا خیر؟

تاریخچه و پیشینه مختصر ANDY

میم کوین ها اغلب به عنوان رمزارزهای فاقد ارزش ذاتی یا کاربرد واقعی و بیشتر به عنوان شوخی با چیزی شناخته می شوند. این شوخی همان پدیده ای است که سازندگان را وادار می کند تا به منظور جذب مخاطبان مربوطه، به محصول خود مقداری چاشنی احساسات اضافه کنند تا بتوانند پیرامون توکن خود یک کامیونیتی ایجاد کنند.

همه میم کوین ها کامیونیتی محور هستند. این بدان معناست که هرچه کامیونیتی یک میم کوین قوی‌تر باشد، آن میم کوین نیز در لیست رتبه‌بندی، حضور پررنگ تری می یابد. در مورد ANDY می توان گفت که این میم کوین، حول محور یکی از اعضای کلوپ پسران معروف می چرخد که دارای شخصیتی سرگرم کننده، عاشق بازی و آرامش است.

اگر بخواهیم در مورد کامیونیتی آن صحبت کنیم، باید گفت که این پروژه در حال حاضر بیش از هشت هزار عضو در کانال رسمی تلگرام خود دارد و تعداد آنها به تدریج در حال افزایش است. این توکن در حال حاضر در چندین صرافی از جمله Gate.io، BingX و BitMart در دسترس قرار گرفته است و حتی برای مبادله در Uniswap (یک DEX معروف در بازار رمزارز) نیز در دسترس است.

تغییر قیمت ANDY در کوینکس

کوینکس نیز در میان صرافی‌های محبوبی که این میم کوین را برای معامله فهرست کرده اند، قرار دارد. در زمان نگارش این مقاله، ANDY با قیمت کم و بیش 0.0001726 دلار معامله می شود. در حال حاضر عرضه کل عظیمی شامل 1 تریلیون توکن دارد که 100 درصد آن نیز در بازار موجود است.

این باعث می‌شود کل ارزش بازار توکن در زمان انتشار این مقاله، بیش از 172 میلیون دلار باشد، که برای یک میم کوین که به تازگی در بازار عرضه شده است بد به نظر نمی‌رسد. این توکن در تاریخ 10 خرداد، آنطور که توسط کوینکس گزارش می شود، کمی بیش از 40 هزار حجم معاملات داشته است.

تقریباً تمام میم کوین ها، اگر نه بی نهایت، دست کم عرضه کل بسیار زیادی دارند، مثل شیبا اینو (SHIB). به همین دلیل نیز قیمت آنها آنقدر پایین است که می توان هزاران توکن را با یک دلار دریافت کرد. علت این روش عملکرد میم کوین ها این است که آن ها با توجه به محدودیت عرضه یا قیمت خود هدایت نمی شوند، بلکه مهم آن کامیونیتی ای است که کنار روایت خود ایجاد می کنند.

اگر این کامیونیتی به قدر کافی قدرتمند شود، نقطه ای فرا خواهد رسید که میم کوین با همان میزان عرضه کلی که در زمان راه اندازی داشته است، خود را در کنار بلو چیپ های بازار قرار خواهد داد. اما به دست آوردن مخاطب های فراوان، دقیقا همان جایی است که اکثر میم کوین ها شکست می خورند. اما اگر بتوانند در جذب مخاطب موفق عمل کنند، همانطور که قبلا در موارد DOGE، SHIB و PEPE دیده ایم، تاریخ ساز خواهند شد.

اکنون، اینکه چه اتفاقی برای ANDY خواهد افتاد، سئوالی است که فقط زمان می‌تواند پاسخگوی آن باشد. اگر این روایت موفق شود به خصوص در چند ماه یا یک سال آینده، مخاطبان زیادی را برای حمایت از خود جذب کند، شاید این میم کوین نیز جایگاه خود را برای مدت بیشتری حفظ کند. در غیر این صورت، کوین های جدیدی جایگزین آن خواهند شد، چرا که این قانون نانوشته بازار میم کوین از ابتدای پیدایش آن است.

اگر به تجارت رمزارزها علاقه دارید، کوینکس مکان مناسبی برای دریافت نوسانات و قیمت های فوق العاده است.

بررسی اجمالی:

*این مقاله توصیه سرمایه گذاری نیست.*

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
5/5 - (1 امتیاز)
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *