توضیح هیاهوی پشت Buz Economy (BUZ): اولین لانچ‌پد شبکه Base

توضیح هیاهوی پشت Buz Economy (BUZ): اولین لانچ‌پد شبکه Base

اخطار
سلب مسئولیت

پروژه‌های رمزارز جدید، می‌آیند و می‌روند، اما برخی از آن‌ها با ارائه یک ویژگی اندکی متفاوت موفق و برجسته می‌شوند. یک مثال در این زمینه پروژه Buz Economy (BUZ) است که تمرکز آن بر ترکیب بلاک‌چین با هوش اجتماعی است.

درحالی‌که این روزها بیشتر توکن‌ها سعی دارند از فرهنگ میم یا سودمندی اساسی بهره ببرند، توکن BUZ با چشم‌انداز خود برای توانمندسازی اجتماعش از طریق بینش‌های مبتنی بر داده، ارتباطات اجتماعی و اقتصاد غیرمتمرکز در حال تکامل، سروصدا به پا کرده است. پس بیایید ببینیم که BUZ درباره چیست، چرا می‌تواند سروصدا به پا کند (در قالب تمثیل)، و اگر قصد ورود به Buz Economy را دارید باید چه چیزهایی را بدانید.

Buz Economy دقیقاً چیست؟

پلتفرم غیرمتمرکز Buz Economy (BUZ) روی شبکه محبوب Base ساخته شده است. اساساً، این پروژه می‌خواهد از قدرت داده‌های کاربران، تعامل در رسانه‌های اجتماعی و فناوری بلاک‌چین برای کمک به کاربران جهت اتخاذ تصمیمات هوشمندانه‌تر استفاده کند ( این تصمیمات فقط شامل حوزه رمزارزها نمی‌شوند، بلکه در طیف گسترده‌ای از صنایع هم اتخاذ می‌گردند). این پلتفرم بهترین بخش‌های رسانه‌های اجتماعی، تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و رمزارزها را در قالب یک اکوسیستم ترکیب می‌کند و در آن کاربران بابت مشارکت خود پاداش دریافت می‌کنند.

توکن BUZ نقش مهمی در این پروژه دارد و چرخ این اقتصاد را به گردش درمی‌آورد. این توکن قابلیت‌هایی فراتر از یک توکن کاربردی دارد؛ این توکن همچون سوختی برای تراکنش‌ها، حاکمیت و دسترسی به خدمات این پلتفرم است. به اشتراک‌گذاری داده‌ها، ارائه دیدگاه‌ها یا شرکت در رأی‌گیری حاکمیتی، همگی از طریق توکن BUZ انجام می‌شوند.

بااین‌حال، نکته جالب درباره Buz Economy این است که این پروژه صرفاً مربوط به هوش اجتماعی نیست، بلکه لانچ‌پدی برای پروژه‌های جدید هم محسوب می‌شود. دارندگان BUZ می‌توانند در مراحل اولیه سرمایه‌گذاری‌های قریب‌الوقوع شرکت کنند و به سازندگان در جمع‌آوری سرمایه و ساخت یک اجتماع کمک کنند. این وضعیت مثل این است که از همان ابتدا بخشی از چیزی بزرگ باشید، و این ویژگی باعث می‌شود BUZ چیزی بیش از یک توکن باشد؛ در واقع، BUZ فرصتی است برای تقویت نوآوری.

پتانسیل‌ها و چالش‌های بازار BUZ – مروری کلی

بازار هوش اجتماعی در حال گسترش است، به‌ویژه که حجم زیادی داده به‌صورت روزانه از طریق رسانه‌های اجتماعی، تعاملات دیجیتال و جوامع آنلاین تولید می‌شود. پروژه‌هایی مانند Buz Economy با ساخت پلتفرمی که در آن کاربران می‌توانند از مشارکت خود درآمد کسب کنند، از این فضای عظیم بهره می‌برند.

این برداشتی غیرمتمرکز از اقتصاد داده است، که در آن، کاربران کنترل بیشتری روی داده‌های خود دارند و در واقع می‌توانند از آن‌ها سود کسب کنند. بعلاوه، BUZ فقط یک توکن نیست؛ کاربست آن در پلتفرمش به آن ارزش منحصربه‌فردی می‌دهد و باعث می‌شود چیزی بیش از یک بازی سوداگرانه دیگر باشد.

بااین‌حال، ایجاد یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز و کاملاً کارآمد آسان نیست. این پروژه با پلتفرم‌هایی که در حال حاضر در رسانه‌های اجتماعی و فضای داده‌ها غالب هستند، رقابت می‌کند. به‌علاوه، پروژه باید کاربران را به روشی معقول جذب کند که آن هم کار آسانی نیست. Buz Economy باید به وعده‌های خود در خصوص حفظ حریم خصوصی، پاداش‌ها و بینش اجتماعی عمل کند تا رشد آن ادامه یابد. همچون هر توکن دیگری، BUZ هم در معرض نوسانات غیرقابل‌پیش‌بینی رایج در بازار قرار دارد.

نمودار تغییرات قیمت توکن BUZ در کوینکس

نمودار قیمتی کوینکس که قیمت و حجم معاملات توکن BUZ را در برابر USDT در 6 سپتامبر 2024 نشان می‌دهد

قیمت توکن BUZ در 16 شهریور تقریباً برابر با 0.2688 دلار و حجم معاملات 24 ساعته آن در برابر USDT فقط در کوینکس 6 هزار دلار بوده است. بعلاوه، طبق اطلاعاتی که CoinGecko برای همان روز ارائه کرده است، حجم معاملات خالص این توکن در کل بازارها از 152 هزار دلار فراتر رفته است.

اگر قصد معامله این رمزارز را دارید، کوینکس مکان خوبی برای یافتن نوسان‌ها و قیمت‌های بی‌نظیر است.

مرور کلی:

نام BUZ
لینک رسمی https://www.buzeconomy.com/
مرورگرhttps://basescan.org/token/0xc73dC7aE7A4fa40517aAfa941AE1ee436B91a12c
عرضه کل15 میلیون توکن
آدرس قرارداد0xc73dC7aE7A4fa40517aAfa941AE1ee436B91a12c
توییتر/X: https://x.com/BuzEconomy
صرافی‌های متمرکز پشتیبانی‌کنندهCoinEx، MEXC و BitMart
صرافی‌های غیرمتمرکز پشتیبانی‌کنندهUniswap
ساده‌ترین راه برای مطلع‌شدن به‌موقع کاربران https://www.coinex.com/fa/info/BUZ

*این اطلاعات به‌منزله توصیه به سرمایه‌گذاری نیست.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
5/5 - (1 امتیاز)
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *